23 Ocak 2015 Cuma

Eh baya zaman olmuş.

  En son bakıyorum da bi durum değerlendirmesi yapmışız öyle kalmışız. Zannetmeyin ki öylece duruyoruz. Durmuyorum yatıyorum :)
  Neden yazmadığımdan bahsetmek istiyorum ama önce Çanakkale üniversitesine atarlandıktan sonra ne oldu işler nasıl gelişti ondan bahsedeyim.

  Bu döneme başlarken quadcopteri çantaya koyarken hissediyordum bu dönem diğerlerinden farklı olacak diye. Farklı mı oldu evet farklı oldu en bariz fark artık kendi evimdeyim. Döneme başladık sınıf arkadaşlarımdan birinin arkadaşı mekatronik son sınıf öğrenci tez ödevi olarak quadcopteri seçmiş. Zaten ne hikmetse ben bir işe başladıktan sonra patlıyor. Ya herkes yapıyor ya birçok versiyonu ortaya çıkıyor neyse arkadaşım arkadaşına benden bahsetmiş oda görüşmek istemiş. O sıralar bende bütün siparişlerimi tamamlamışım pil ve şarj aletinin gelmesini bekliyorum.
  Vel hasılı kelam bu arkadaş ve proje ortağıyla görüştüm ben düşünüyorum ki benden yardım isteyecekler çocuk bana demesin mi birde "Aga sat bunu bize" hayhay kardeşim canıma minnet zaten derdi bitmiyor bir türlü. Ama bana bunu demişlerdi sen ne kadar hobi için yapmasanda bunu hobi işinde 50 100 gidene bakmayacaksın diye. Lan ben öğrenciyim nasıl bakmayayım.
 Biz bunlarla X paraya anlaştık ben paramı aldım onlar quadcopteri. Böyle yazıyorum ama ne çetrefilli oldu işler :) ESC yimi yakmadım, kartı değişmek zorundamı kalmadım, pil 3 ay 3 haftada da  ancamı geldi şarj aleti dersen 2 aya zor geldi.

  Satılma işi çıktıktan sonra zaten artık gidici gözüyle bakar oldum o kadar emek verdiğim alete besleyip büyüttüğüm ilhan amcanın vidalarıyla sıktığım alet artık ellerindi :) ..
  Para işi ortaya çıkınca ben bi hallendim gece gündüz 3D Printer düşünür oldum. Aslında canımı sıkan okulu boş boş bitirmek olacaktı.

  Sütten ağzı yanan yoğurdu üfleyerek yermiş diye boşa demiyorlar. quadcopter de iyi yandı ağzım tabi bunun büyük etkilerinden biri olayı bilmeden balıklamasına daldım. Bizim sayın AT KAFASININDA baya yardımı oldu demeden geçemem. Hal böyle olunca hazır kurulu set mi alsam kendim mi toplasam yoksa kendi tasarımımı yapsam diye düşünürken 3D SIGMA ile karşılaştım. (Özgür bey eğer bunu okuyorsanız tekrar tekrar teşekkür ederim. ) Gerçekten şuan piyasadaki en iyisi onların tabiriyle "tıraşına para ödemeyin" Mallarını daha nasıl övebilirler bilmiyorum ama gerçekten hak ediyorlar ve sonuna kadar arkasındalar mallarının. Derken ben makineyi aldım :) Yazı biraz kopuk olmuş olabilir. Ha bu arada neden yazmadığımı söyleyeyim hemen. 21 bin ziyareti aşmışız yazıcının da olmasından yapacağım projelerin yayınlamak istememden dolayı .com bir site açalım dedik ama aksilikler biraz daha uzayacak açmak şimdilik buradan devam ediyorum :)
Son olarak Buda çalışma masamın yeni hali

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Pages - Menu