31 Aralık 2013 Salı

Buda Benden '14


  Bakıyorumda yeni yıl mesajı vermek adet olmuş. Epostam bir sürü maille doldu. Bende burdan mesajımı ve cevabımı veriyorum. 2014 yılı sizlerede bol sağlık, şans, para ve mühendisler için kız getirsin.Maillere cevabende "Tamam söz veriyorum 2014 yılı boyunca sizin sitenizden, mağzanızdan alışveriş yapacağım."


  Eeee.. Madem yeni bir yıla giriyoruz geçtiğimiz yılıda bir değerlendirelim. Her sabah yeni bir gün doğarken bir günde eksiliyor biçilen ömrümüzden.Neler yapmışız geride bıraktığımız günlerde ileriye dönük planlarımız neler.Bunları gerçekten düşündüm vakit buldukça 2013 boyunca istediklerimi elde edebildim mi? Şimdi hepimiz istemediğimiz veya zor olan bir derse çalışırken hayallere dalmışızdır.İşte önünüzde 270 sayfalık malzeme bilgisi dersi varsa dalıp gitmemeniz için hiç bir engel yok.

  Genel olarak geride bırakmaya saatler kalan yılın bana bıraktığı bol bol borç, çok şükür sağlık, bir tutam saç ve verilmesi gereken biraz ders. Hakkımızda hayırlısı olsun.
Hala düşünüyorum istediklerimi, mantıklı mantıksız aklıma geleni ve gerçekten istediğimi yaptım. Ama şunu anladım hiç birinden pişman olmadım.Pişman olsaydım çoğundan pişman olmam gerekirdi ve çok pişman olan hiç pişman olmamıştır aslında.

  Her geçen dakikanın bile insana kattığı bağzı şeyler vardır ki koskoca bir sene 365 gün neler katmasın.2013 boyunca mühendis olmaya gayret ettik 2014 de de öyle olur muhtemelen. Hatta 2014, 2015, 2016, 2017 felan öyle devam eder. Ufukta meğzuniyet pek görülmüyor şu sıralar.
Neyse artık bitti ve gitti.Bir kaç tane 2013 enlerimi paylaşım sizler le :)
Çok Şükür seneye görüşürüz espirisi yapılmadı. Hadi bakalım mutlu yıllar. ESEN KALIN...









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Pages - Menu